Friday, February 13, 2009

Puteri Gunung Ledang III

Salam...


Wah..wah..ramai betul kwn2 blog aku yg post psl teater PGl kt blog diaorang, aku pn xketinggalan jgk nk post psl PGL jgk...yela,msing2 nk cite pengalaman diaorang... Teater? Aku baru je terjebak, saje nak cuba angin, baru 1st time tengok beb! Asyik tengok wayang, cuba teater lak, bkn senang nak dpt sbab xde CD yg jual...klu rajin download kt YouTube la...tp kali ni mmg aku antara bertuah sbb tiket PGL ni belum tayangan pn dh sold out! Klu bkn sbb Kak Zima (opismate) yg ajak tngok,aku pn xtau cane cara nk g tngok PGL ni...nak cari kt www.axcess.com pn leh jgk. Walaupun cuma dpt tiket kat Upper Circle, yg plg atas yg org kate klu nk tgk tu msti kene pakai teropong, tp bile dh pg mlm smlm (12/2/2009) ok je...mgkin org yg rabun teruk tu mgkin xnmpk kot.
Aku ngan tunang aku mmg xabis2 dok bcerita psl PGL lepas dari kami balik ni..plg die kagum prop yg die guna, aku plak kagum ngan org yg manage prop tu...msti diaorg letih dok tolak-tarik prop tu ke sane ke mari, xkurang jgk Tiara yg dok melalak tu...aku kagum jgk sbb ape yg kite sedia mklum klu blakon TV msti pengarah tu xlarat nk ckp "Cut!" tp ms dlm teater diaorg lgsg xmelakukan kesilapan...mmg betul2 menghafal.
Tak kurang jugak penari2 die, msti penat yg teramat sgt. Cantik sususan, pndai memilih tmpt. Kagum ngan penari die, klu diaorg xde...Tiara xleh buat sorg2 beb...aku xleh nk upload pic wat ms ni sbb teknikal prob,nnt aku upload utk korg ok...
Ape yg aku harap pasni leh layan teater lg...aku akan cuba...hehe,as long dpt permission dr tunang aku...gitu la org yg ade komitmen hubungan cm aku ni...!

No comments:

Related Posts with Thumbnails