Wednesday, February 18, 2009

Penat seh...


Aku ngan opismate aku (kak ujie) dpt pg Festival Maulidur Rasul, dan kami adalah wakil dari RHBI, aku ni mmg suke join aktiviti ape je yg opis aku wat...bkn ape...saje nk sosialkan diri. Yang bestnye kami bakal dpt baju, tudung, kasut sponsor...Smlm (17hb) kami dh diberitahu oleh Nik Norfajarima (org yg kelola BAKKIS RHB - persatuan islam di RHB) bwk baju sample untuk tailor jahit...yg penatnya aku ni mmg sorg yg sangat terkenal ngan PELUPA ni...eisayyyy, aku kene blk lak kejap amik baju tu, nasib baik la umah aku dekat...


Pn Fajar : Cik Wan ke? Kak Fajar ni...ada bwk baju sample x?


Aku : Alaa akak...sy lupa sgt, tp xpe sy blk kejap amik baju sample tu...


Pn Fajar : Eh, bole ke blk ni, rumah xjauh ke? Awk drive sdr ek...


Aku : Mmg sy drive sdr, tp sy pnjm moto mmber aje la, sy park kete kt sebelah Time tu, nak kuar parking tu nnt kene byr lg, xnak la...hehe, nasib baik rumah dekat.


Pn Fajar : Laa...terernye die bwk moto, nasib baik xjauh rumahnye...


Aku : Alaa akak, sy ni org kg...dh biasa merempit kt kg tu...xpe, asalkan akak x withdraw name sy dlm list udah la ek...hehe


Pn Fajar : Bkn ape, tailor tu lelaki...xsesuai la nk suh die ukur bdn ppuan kn...jgn lupa tau before 3pm.


Aku : Roger kak...nnt sy antar skali ngan Roshezam (kak ujie) pnya skali...


Pn Fajar : Assalamualaikum..


Aku : Wa'alaikummusalam...


Aku teruja bcakap ngan die sbb selama aku dh keje dekat 2tahun kt RHB ni, aku nk sgt jmpe Pn Fajar ni, sbb die la yg selalu antar email mengenai agama, jadual ceramah yg slalu diadakan kt surau RHB, program2 agama - bln puasa ke, berbuka puasa. Thn lepas aku niat nk buat tahlil skali utk arwah atuk,nenek ngan mak tunang aku. Kene pass borg kt die,knon dpt la jmpe Pn Fajar ni,tp xdpt jgk sbb die xde kt tmpt die...pyh nk jmpe sbb die ni org pnting kot...hehe,akhrnya dpt jmpe jgk smlm...Semoga niat aku smpi...Amin.


No comments:

Related Posts with Thumbnails