Monday, February 23, 2009

Pics PGL III...

Seperti yg aku dh jnjikan kt korg sume...aku dh upload pics PGL III, tapi xdela byk sgt...


Tabir die...nice.





Sewaktu tuah baru je smpi,diaorg trus bdating...aku bgga tgk prop die,bsusah pyh diaorg tolak utk jadikan gunug...alahai, mokcik banggo la...!!

Tgk die, org sibuk nk amik...die pn sibuk nk amik...udah la beso dr papan tu..huh! jgn marah na kanda...

ok, dh cun dh...dh tepi2...nk jgk!


Ha kn...kn comel tu!


Tiket yg aku beli, klu hundred above br ade RHB discount...tp aku beli yg port ats, so xde la discount, nsb baik la aku bwk student card,so...adela discount.huhu


Jenuh gak berebut ngan sume org nk amik pic kt cni...tu la xleh nk amik pic gile2 skit...jd malu2 kejap, sume org tgk ni..
Mmg aku xsangka dpt tgk PGL III, sbb sblm aku lebih prefer wayang dr teater...klu org ajak,msti aku jwp..."xpela...aku prefer wayang" tp...amazing!
View yg dpt aku ngan knda tgk dr ats...kesian kami,tp xpe...aku still leh nmpk lg.

Masa kami baru nk masuk, walaupun kami post plg ats...ramai jgk,sbb tiket abis yg kt bwh...tiket sold out awl


Sblm masuk, smpt aku amik pic tiara ngan stephen yg xreal ni...jd la, huhu


Aku mmg puji abis theater musical ni...mmg leh thumb up la plakon2 mmg talented, inilah teater ptama yg aku pnah pegi dah aku cukup bpuas ati...mmg xsia2 aku pg...jth cinta aku pd teater..smpi skrg aku ngan kak zima xabis2 lg dok bcerita psl ni...sbb mmg best...
Ade opismate aku yg lain pn br pg mggu lps, xsabar nk kngsi cerita ngan aku psl PGL III ni...best! penuh la mailbox aku esok...yg psti kak zima dh dpt original CD lagu2 PGL,die jnji nk share lagu tu...tp die convert ti MP3 dulu...best ni!! hehe


No comments:

Related Posts with Thumbnails