Saturday, February 21, 2009

ikea...ikea...ikea....


Ikea adalah salah satu tmpt yg mn kite leh plan untuk ubahsuai rumah kte,xkire la dining room ke,bedroom ke,washroom ke, kitchen ke...klu aku pg kt sini,aku xtau nk parking kt ne selain dekat ngan Mc D, huhu...kt situ mmg ssh gile nk cari parking...klu dtg cni yg dpt aku tgk semua org yg hurmm...mmm...berduit la sbb barangan die leh thn la mhl...tp ade jgk yg murah nk mmpu aku beli, setakat ni aku dh beli byk jgk brg2 ikea yg harga rm20 kebwh je...dan klu aku dtg cni aku msti kutip pensel ni...hehe,smpikan jang kwn aku tu mrh gile kt aku...


Jang : pah aku malu nk bwk ko dtg ikea lg...!

Aku : Aku bwk ko ke ko bwk aku? ceh...huhu






Aku nk amik pic blk ni,die lak sibuk posing kt situ...hissshhh, ikea ni menarik sbb die bg cth designkn semua peralatan dlm rumah, part yg plg aku suke part bilik tido die...tilam die gile pnye lmbut...
Aku : jang, klu jln jem xleh nk blk, kite tido sini je la...huhu

Jang : Xkose aku nk wat gile cm ko, aku leh amik kete ko blk sdr lee...huh

Aku : Heleh,mentang2 dh lulus lesen die...ceh


Aku sbnrnye takut jugak nk amik pic ni...mn tau tetb staff die jerkah aku...huhu...bile dtg cni aku rs cm aku masuk umah org lak...cm betul2 dok dlm umah, yg bestnye aku dpt tgk smpi ade yg dok tukar lmpin baby die, bg baby susu la...budak main kejar2. Aik,depa wat cm umah sdr lak...aku lak ape lg,wat la umah sdr...huhu

Ni lak cth bilik tido yg ade kt cni...very the nice la...aku suke sgt, walaupun sedikit english,bkn nk tiru omputih...tp nmpk kemas dan bersih cani...

Lampu ni aku berkenan sgt, xde la mhl pn...xsilap aku rm2o lebih je sekuntum...hehe, leh wat daun die sekali lak tu...kt bwh ni cth bilik budak...alahai comelnye!! bkn budak je...aku pn bkenan nk tido kt situ...




Semua brg yg diaorg display adalah cth aje,klu sape yg bkenan...leh la amik code die dan trus ambil kt Market Hall, tu sbb die sediakan pensel ngan ketas, tali tape pn ade kot2 sape nk ukur besar bilik ke...besar almari ke...klu ade kesempatan aku nk dtg lg,xbeli pape pn xpe sbb aku suke design2 die...aku pn dh register jd member ikea kt www.ikea-malaysia.com, lawati la wesite ni yek..daa

2 comments:

nuna amany said...

oh...jd ko lah orgnyer yg menghabeskan pensel ikea yg xpenah abes ni eh....huhu...aku pon suka amik gak....teringat citer p.ramlee...."ini namanya pensel kontot...huhu"- pendekar bujang lapok....

onenoxee said...

ade byk lg...tp tah mn aku letak tah...huhu,kt opis pn ade 2

Related Posts with Thumbnails