Monday, February 23, 2009

Ekzos aku patahhhhhhh!!!!!!!!

Salam...
Aku dh lame pasan kete aku yg kt blakang tu bbunyi,adala dekat sebulan...aku rimas ngan bnyi die, aku agak spare tayar kt blakang bonet tu,mgkin xpsg betul skru die...nk bkak...tp dr sehari ke sehari asik lupe aje...

Pg sabtu aritu aku ngan zura (opismate) dh bjnji nk together2 nk buat hantaran coklat, so aku kene g amik die kt umah...tp aku amik die lmbt skit sbb aku kene basuh kete,al-mklum la dh 3mggu xbasuh...ptt la rasa berat je kete ni...mnyk pn cepat je abis...huhu,tengah abg tu dok bsh kete tu,die tegur kete aku bnyi cm kabota...die ckp ekzos aku pth..mulanya aku xdgr sbb abg tu smbil ckp smbil isap rokok...kali kedua aku tnya blk, die pn ulang...aku yg skit mnjerit..."APA!" cess, ptt la ade bnyi luar dugaan sejak 2menjak ni...hukhuk...dh la bln lps aku baru je gnti bateri kete, bln ni ekzos la plak...sabo je ler...tp aku xglabah pn...biasa je.


Aku xbgtau zura lg hal ni,takut die mrh aku...biasa la ayt die klu aku bgtau ..."Ko kenapa pah..." huhu,kekdg bile dtg sengal die tu buat aku gelak aje...



Ekzos yg dh dignti...


Tokey ni sbnrnya dh nk tutup kedai sbb nk g mkn,tp nmpk je kete aku masuk trus die bkak blk helmet die...mnjaga customer betol die ni

Kesian ko kn ekzos...11bulan je hayat ko ngan aku...huhu

Tokey ni ngah bercakap ngan bapak zura,nk tlg aku deal hrga bg murah la...Thans pakcik!

No comments:

Related Posts with Thumbnails