Saturday, May 23, 2009

My Pre - Wedding...

Ni la gambar Pre - Wedding aku...
Lokasi : Bukit Tinggi & Genting Highlands
Masa : 9 pagi
~ Cak! ~
~ Best pic...~

~ Meh tgk cni ~


~ Cam pahlawan ~


~ Tgk ape tu weh...~


~ Konon nk suh aku pnjat, ilang akal ke mamat ni ~


~ Pic yg paling aku suke ~


~ Jom dnda kite g main golf..~


~ Knda tgk kt pokok dnda tgk kt belah sane tau ~


~ Ada bnyi ungka sbnrnye kt bwh nun, kami nk tergelak...huhu ~

~ Masing2 cover gelak ni..~


~ Ewah..~


~ Ustaz Suhaizad tengah tunggu anak murid ~

~ "Mana la anak murid aku lmbat sgt ni" ~


~ tepi ni pn jadi la...br pas mekap je ni ~


~ jgn tertipu, ni bkn nk wat gaya..nk betulkan tudung sbnrnye, si Along cpt sgt nk amik ~

~ Ewah...post baik pnya! ~


~bolatnye mataku ~




Aduhai...seharian aku jalankan projek aku ni, berjanji ngan sepupu aku, Along dari pagi lg..Knonnya nak amik suasana pagi, leh ade kabus sikit2...tapi die yg lewat dtg, lokasinye kat Bukit Tinggi & Genting Highlands.



Kitaorang dh smpi kat R & R Gombak tepat jam 7pagi, tp si Alongnya smpi kul 8.30pg, bukan aje dh berbulu tunggu, tp dh bernanah hati, geram je rasanye...tapi xpe aku happy sebab hajat aku nk amik gambar Pre-Wedding yang ala2 tak seberapa ni tercapai juga


Aku dah plan projek ni dh lama, kanda mmg xkan paham plan aku, die ikut je...very understanding one, kalau org lain mau aku kene hempuk, mana x nye...penat seh, dh la die yg drive, malunye lagi pakai baju ala2 nak bnikah...tapi die sempoi gile...die kata dh leh gi nikah ni, leh kawin lari...hisshhhhhhh!!! Gile ke ape, aku sayang family aku beb...gedebukkkk!!! aku tumbuk perut die yg ala2 PhD gitu...ahaks!



Lagipun ramai yg suggest aku g amik kt studio, tukar2 baju...alahai, aku lebih suke outdoor cani, biarla org nk kata ala2 (banyak tol ala2 die...) chinese, setakat ni aku xlanggar adat & agama, so xsalah rasanye...lagipun gambarnye cantik sangat, sangat cantik la...aku kata gambarnye,bkn orgnye, tapi ape slhnye aku kate orgnye kan...muka aku, korg yg xlawa tu jgn la jeles...ahaks!



Dan buat pengetahuan korg, manik kt baju tu aku jait sdr tau...cantik kan? uiks...cantik ke??

No comments:

Related Posts with Thumbnails