Sunday, April 5, 2009

Kehebatan Fast & Furiuos 4...Thump Up!!

Tayangan Di pawangam diseluruh Malaysia dari @ April...jgn beli CD cetak rompak tau, rugi klu xtgk kt wayang, mmg best!!


~ Saat diaorg nk cari Borga @ Complos!~


~ Si Dom ngah nk repair kete die sbb nk bls dendam Borga tlepas dari tgn Brian & die~


~ Antara aksi diaorg ni..~

~ hebat diaorg ni wat filem~


~ Baru lepas race, tunjuk kehebatan diri~


Aku ni bkn jenis yg suke tgk filem english...mmg kureng la, klu cite2 hantu tu mmg aku suke...lantak korg la klu nk ckp tahyul ke ape ke...tp mmg suke! Dari mggu lepas lg kanda aku ajak nk tgk cite Fast & Furious 4 ni, jnji aritu nk tgk Dragon Ball Evolution, tp xsempat nk tgk...(tapi die dh tgk CD dh pn). Walaupun beratur skit pnya pjg ni, sggp jgk menunggu mbeli tiket. Dapat pulak tiket yg nun jauh ke depan, mendongak la jwpnye...aku ni xtahan mata silau, ape lg dok dlm tu sakit pale la jwp die...smpat gak tido, ade la dlm 10min, baru lega skit...aeeeippp, jgn kate aku tgk...aku tgk jgk tau...best la, dari situ aku kenal la watak2 die, Mia, Brian, Dom, Letty...ramai lg la...ade jgk la yg kanda aku dok cite skit2...yg bestnye bile cite dh abis rasa mcm xpuas tgk...Aku harap ade lg la smbungan die...I Like! aku bg 10 bintang!!










No comments:

Related Posts with Thumbnails