Wednesday, May 6, 2009

Zoo Taiping...never been there since 2006

Masa aku balok ipoh baru2 ni, abah ajak kami teman die ke Taiping smbil melawat opah sedara kami dekat kg (Kuala Kangsar), alang2 dh pegi ke Taiping tu, adik aku yg bongsu - Ain merengek2 nk pegi masuk Zoo, kami ape lg masuk la kejap dlm 2jam lebih berjalan kt dlm tu, aku smbil bimbit botol air sbb aku confirm kami xkan dapat naik train yg org dh ramai beratur tu, lgpun xbest pn naik train sbb xdapat nk ambil gambar, al-maklum la aku ni suke bergambar...huhu

Seladang ni malu2 plak nk ambil gmbr die...

Badak sumbu yg ganas...bunyi die aje dh seram bulu yg ade, uikkksss!

Harimau bintang ni dok ke hulu ke hilir cm xpuashati je aku amik pic die...


Haaa...burung kakak tua ni mulanye jauh dr kami, bile knda aku bersiul cm nk pggl die, pndai die dtg kt kami...hehe


Aku dok suh die kembangkan sayap die xnak, knda kate kene puji2 die, klu die bgga br die kembangkan sayap die...huh!


Unta berbonggol satu..huhu, ni anak unta je ni...belum tgk mak die lg...takotss!

Kancil makan tebu...huhu

Kuda belang...baju cntik, mana beli?

Burung Ostrich, die lapar ni...sbb tu dok mkn daun kt umah org sebelah!!


Sebenarnye ni kndang buaya, tetibe ade si bangau lak kt sini...kwn baik die kot...

Kt umah byk bear,tp bile tgk yg real cani jd takot lak...


Adela tu yg die nk ckp tu...sedih tgk mukanye

Wahai sang buaya, tengah tido ke...?

Yang kt mulot die tu plastik...ade makanan, creative la org utan ni

Comel kan kucing utan ni...


Xde keje dok bersembang ngan sang kancil ni...huhu


No comments:

Related Posts with Thumbnails